Lokumcuk Selam kızlar yaa ben göbüşlü olmak istiyorum cok sabırsızım ne zaman belli etmeye basla r miniş kızım 🥰 suan cok yemisimde doymusum göbeği var 😂😂
Busra34ybg Lokumcuk bende 18. Haftadayım benimde fazla yok göbeğim hatta hamile gibi değilim bile 😂 iç karnımız geniş sanırım ama 5. Aydan sonra daha net belli olurmus bebek daha hızlı büyümeye başlıyormuş
Snzen Lokumcuk benim karnım 26. Haftaya kadar göbek gibiydi sonra sonra belli olmaya başladı şuan 38. Haftadayız 7 aylık var mı diye soruyorlar 🤦🏼♀️🙈
Oznuryener19 Busra34ybg Ya gerçekten mi bende 17+3 haftalığım karnım dümdüz hiç kilo almadım gören hani bebek diyo moralim bozuluyo 5. Aydan sonra çıkar mı karnımız dersiniz 😔
Busra34ybg Oznuryener19 bebek büyüdükçe mecbur çıkıcak çevremde vardı öyle insanlar 6 aylık gibi duruyordu karnı ama doğuma gidicem diyordu bizde öyle olucaz sanırım😂
oykuduru21 Benim zaten göbüşüm vardı 16 olduk hamileyim bariz yani herkes anlıyor 😂 iç karın da yok bende herhalde hemen şiştimm