Merhaba kızlar 29 haftalık hamileyim bebeğim normal de çok hareketliydi ama 26-27. Haftalar arası da aynı şeyi yaşadım içeriden ve çok az hissediyordum hareketi daha sonra düzeldi şimdi bu hafta da aynı şey gün içinde hiç hissetmiyorum doğru düzgün bile diyebilirim. Başına gelen var mı? Endişelenip doktora gittim bir sıkıntı yok renkli doplerle kan akışına bile bakıldı herşey normal. Birde aşağıda hissediyorum kasıklarım da ve genital kısmında. Dönmüş olabilir mi çünkü genital bölgemde de şişlik var.