Smyra80_ Kızlar ben 38. Haftama girdim ve ara ara mide bulantısı baş dönmesi oluyor ama çok feci bi şekilde yaşıyorum yerimden kalkamıyorum şekerli su falan içiyorum ama geçmiyor bunu yaşayan var mı acaba 😓
Dorukcuuuum Smyra80_ 39+1 iz artık sanırım bizimde damarlara baskı oluyor aynı olay var bizdede göz kapaklarım aşağı düşüyor 😊💁🏼♀️
Nezosikra Smyra80_ bende 38+2 günlük oldum bendede cok halsizlik var basim ağrıyor bide 2 gündür nedense basim agriyacagina karnim agrisada kizimi kucağıma alsam artık fena olmayacak
Dorukcuuuum Smyra80_ vallahi gece hastaneye ağrıyla gittik nstye bağlanırkengeçti eve gitmek için ayaklanınca tekrar yine aynı benle dalga mı geçiyorsunuz derler diye ses etmedim 😂
Smyra80_ Dorukcuuuum Ilk bebeğiniz mı sizin de yaa gün yaklaştıkça o kadar korkuyorum ki ve bunu kimseye söyleyemiyorum nasıl olacak napcam hicbir fikrim yok 🤦♀️
Dorukcuuuum Smyra80_ ilk canım ilk benimde vallahi sezeryan olucak sanırım çocuk 4 kilo üstü kanala inme rahimde kısalma açılma hiçbişey yok bende anlamadım ki
Sosyologsema Omerve19 son haftalarda kusma iştah kesilme oluyor canım. Yani bunlar normal şeyler. Sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alman duasıyla dua ile…