cgdmttk lütfen yardımcı olun.🙏 7.haftamdayım doktor haftana göre kese küçük gelişmemiş dedi.bebek var kalbi atıyor ama kalp atışlarını duymak için küçük dedi.kese gelişmemesi neden olur düzelrmi yapabileceğim birşey varmı büyümesi için.yardım edin nolur. 🙏