KMerveK Ben hiçbişey yapmamıştım cnm 2dozu da vurundum 4-5gün kadar ağrı oldu öyle iğne vurunduğu andn itibaren o kolumla fazla iş yapmadm ağır kaldırmadm o şekilde ağrı olmadı ama üstüne uykudayken uyumuşum kalktığmda ağrısı oldu bi kaç saat yine dokunmadım geçti hatta bi kere eşim unuttu tam iğne vurunduğum yere şakalşırken elini çarptı tabi çok hızlı değldi o da hemen geçti byle byle atlattım 🤷🤷