Ecmell Merhaba arkadaşlar 31+4. Haftamdayım epilepsi hastasıyım ve 150 mg ilaç kullanıyorum, çok korkularım var bebeğe bi zararı olucak mı bi sorun olur mu diye, var mı içinizde benzer bi durum yaşayan ve doğum yapan bu şekilde
Esra2506 Benim ablam da aynı ilaçlardan kullanıyordu. Gebeliğin başlangıcında dozunu düşürdüler gerekli seviyeye. Dozunu bilmiyorum ama .gebelik sonuna kadar kullanmaya devam etti. Elhamdulillah bebeğimiz doğdu ve sağlıklı çok şükür. Siz de Bol dua edin . Rabbim tüm evlatlarımıza sağlık sıhhat nasip etsin.