Efmavi aynı şeyi 1 ay önce 37. Haftamda yaşadım. O zamana kadar herşey normalken iş taaaaaa perinotologa kadar gidip yeniden ayrıntılı usg yaptırdım. Kan verdim o bu 1 hafta hastaneye git gel.. sonuç bişey yok herşey normal dediler.. yani sezaryen olsun diye mi uğraştılar diyeceğim ama devlet hastanesiydi. Herşey normal çıkmasına rağmen haftaya gel doğumu başlatalım dediler 🤯 41 haftalık olduk hala hamileyim çok şükür 🙏🏻🙏🏻😇