sibell777 Kızlar eşimle ilişkiye girdik bitikten sonra az bir miktar kanamam oldu sizce doktora gitmelimiyim
Gayeninannesiyesim sibell777 Kaç haftaliksiniz, ve kanamaniz çok mu oldu ?Eğer hareketlerini hissediyorsan düzenli oynuyorsa ve kanama devam etmiyrsa, ağrı sızı yoksa biraz bekleyin kendinizi dinleyin ama içim rahat etmez derseniz gdiin hemen ultrason ile bı baksinlar
koala06 sibell777 Bana doktorum kanamanın her türlüsü riskli olabilir öyle bi durumda hemen gel demişti. İsterseniz vakit kaybetmeden doktora gidin içinizde rahat etsin inşallah birşey yoktur 🙏
sibell777 koala06 Gayeninannesiyesim Homeless20 hiç olmadı kızlar 33 haftalığım yazarken ellerim titriyor
Gayeninannesiyesim sibell777 Sakın ol canım ağrın yoksa hareketlerini hissediyorsan sorun yoktur diye umuyorum ama doktor değilim sonuçta için rahat değil dersen git bı hastaneye
Homeless20 sibell777 kötü düşünmemeye çalış bebek hareket ediyor mu ? Ve sen genede doktoruna mesaj at belki döner olmadı sabah döner
sibell777 koala06 kasıklarımda ağrımaya başladı ama kötü düşünmek istemiyorum doktoruma yazsam da bu saatte cevap veremez diye düşünüyorum
Mervensn1 sibell777 benimde olmuştu ama 6 haftalıkken doktorum kanama devam etmediyse küçük Bi damlaysa kılcal damar olabilir demişti biraz ara verdiyseniz ondan olmul olabilir dedi ama kontrol ettikten sonra tabi ve senin bebeğin büyük hareketlerini hissediyor musun Bi kontrol ettirsen iyi olur sanki 🌸
koala06 sibell777 Yanlış yönlendirmek yada yanlıl birşey söylemek vebal almak hiç istemem inşallah birşey yoktur ama kanamanın her türlüsünü her ihtimale karşı ciddiye almak gerekir isterseniz bi hastaneye gidin en azından acilde kalp atışı falan dinletirler içiniz rahat eder hem
hazal_prensesim2021 sibell777 bende belli belirsiz o kan durumunu yaşadım devam etmedi ağrım yoktu bebeğimin hareketlerinde de olumsuz bir durum görmeyince doktoruma danıştım sıkıntı olmaz dedi ama çok tedirgin iseniz doktorla görüşün elbette.
sibell777 koala06 gidiyorum suan zaten nolur bıkmaz gösteriyin canım şeninde dediğin gibi içim rahat etsin
Askyavrularm sibell777 nasıl oldun bi sıkıntı yok inşallah hastaneye gitmekle en iyisini yaptın kafanda içinde rahat olur