zohreeeee Ebru53300 ayni weyi bende yawadim ama bende 11.gun silikti baya ama 12.gun negatif oldu bygunde 13.gun bekliyorum adetimi bakalim kismet
Betulmtn zohreeeee 12.gunden önce yapılan testler yanıltıyor malesef. İlacın etkisi ile pozitif çıkıyormuş
Betulmtn zohreeeee Allah en hayırlısıni versin. Benim oldu ama malesef kimyasal gebelikmis. İnşallah yeniden olur benim de