Ilayda59 canim hayırlı olsun.. benimki sonradan oluşmadı kese görmeye gittik direkt iki kese görünmüştü :) ama şok olmuştuk çünkü tedavi ile olmadı ailede de yok. Sonradan acaba kaybolur mu falan diye biz de endişe etmiştik çok şükür ikisi sağlıkla devam etti. 22 haftalık olduk. Ben de geçmez diyordum ne ara bu kadar geçti anlamadım şimdi de 30lu haftaları görür müyüz diyorum da sağlıkla dua ile görürüz inşallah canım zaman geçiyor. Keyfini çıkar. Beslenmene dikkat et tamamdır