Papatya13371 postu açan kişi belirtilerinden bahsediyor yaşayan varmi diyor belliki birilerinden akil almak istiyor hamilemiyim diye sormuyor bu 1. hamile kalmak isteyen bir kişiye gebelik zannetmiyorum diye tokat gibi yorum yapılmaz bu 2. ben bence hamilesin diye yazsin demedim. varsa tecrubesi bu konuyla ilgili yazabilir bende tecrubemi yazmak icin girmistim posta. ama hanımefendi doktor gibi 2 cümle okuyup gebelik zannetmiyorum yazmis bunu gorunce tutamadim kendimi açıkçası. buraya evet hamilesin diye yazmak ne kadar yanlissa bunuda yazmak o kadar yanlis bana gore bu da 3. ya ben insanlari kirmaktan cok imtina ediyorum yada başkaları cok dusuncesizce yorum yapiyor. anlamadım bu iş.