2 haftadır yaşıyorum. Uzanıp 10 dakika sonra kalkmak istediğimde kalça kısmımda bi ağrı oluyor. Bir milimetre bile hareket edemiyorum uzanmaktan oturur pozisyona geçiyorum ayağa kalkmak için ama oturur pozisyonda kalıyorum sanki kalçalarımda bişey beni geri itiyor gibi. Umarım anlatabilmişimdir. Eğer ağrıya rağmen kalkarsamda 2 adım attıktan sonra oracıkta kalıyorum. Normal mi ? Korkuyorum artık çok zorluyor ☹️