Kizlar bugun tam 38+0 olduk. Oglumun gelisimi masallah en basindan beri hep 2 hafta onde gidiyor. Ama artik agrilara dayancak gucum kalmadi. Psikolojikmende cok yiprandim. Gercekten bu son 3 ay cok zormus helede bu son haftalar daha zor. Gece uyuyamiyorum donemiyorum. Belimde kasiklarimda ve vajinada agrim oluyor surekli. Vajina agrisi artik cok zor olmaya basladi resmen kemiklerinin agridigini hissediyorum. 37+5 te cati muaynesi olmustum 1 cm aciklik vardi sadece. Benim gibi zorlanan var mi ? 😏