Güzel anne adayları hepinize selamlar..
Ben 7+1 günlük gebeyim adet tarihime göre çok gerideyiz adet gecikmesinin 10. Gününde ogrenebildik doktorum geç döllenme dedi.. Sorum şu ki benim 3 haftadır kahverengi akıntım var ve hiç geçmiyor çok şiddetli değil ama hergun geliyor bu şekilde olup sağlıkla gebeliği devam eden anneler yazarlarsa moral olur lütfen 🙏