Selamlar, anneler ve anne adayları ben henüz 11+3 üm ama şubat ayında ebebek e gelecek indirim nedeniyle simdiden araştırmalara başlamak istiyorum önereceğiniz yatak modelleri varsa deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰 park yatak ve sallanan beşikler de fikir olabilir odamız küçük ilk aylar emzirip koyacağım bisey olsa da yeterli siz nasil modeller tercih ettiniz💕 sağlıkla gelsinler🧿