Bensuu Cigdemarya hiç diyebilirim bgn sordum doktora normal dedi sızlıor içi bildiğin ama geçmio🤷🏻♀️
Aysehatun Cigdemarya ilk zamanlar çok hassasiyet ağrı oluyor sonra geçiyor belirli bi süre sonra ilk zaman hormonlara vucut alismaya calisiyor 16 haftalık olduk bizimde hala büyükler ama hassasiyet ilk haftalara göre az
aslihan1 İnanılmaz dereceydi kıyafet giyerken bile elim çarpsa acıyodu benimde o haftalar hatta çok büyümüşlerdi şuan 12.haftadayım canım içini rahat tut geçti benim seninkide geçecektir inşallah 🙏
Cigdemarya aslihan1 cok aciyo uyurken saga sola donemiyorum sutyen takamiyorum bir yandan da acimasi icimi rahatlatiyo bebis icerde demek ki büyüyo diyorum ama bu gogus acisi cok kotuymus.