32 haftadayım hem bedenen hem ruhen hiç iyi değilim bedenen sırtım çok ağrıyor bulantılarım yine başladı ruhen çok ama çok sinirli oldum herkese bağrıp çağırıyorum herkesin kırıyorum farkındayım ama elimde değil herşeyi kafama takıyorum çıldırıyorum bide anlayışla karşılayanda yok ben kızdıkça eşimde bende daha çok cvp veriyor bu sefer daha çok sinirleniyorum yolda yürürken bana bakana bile uyuz oluyorum 😁ne biçim insan oldum ya nasıl başa çıkıcam kendim ile ☹️Fikir verin