Ben ümraniyede oturmama rağmen koşuyolu medipole gidiyorum. Hastanenin kadın doğum doktorlarının Çamlıcaya göre daha iyi olduğunu duyduğum için orayı tercih ettim. Sinem Ay, Hakan Apaydın, Zuhal Çelebi çok iyi doktorlar… Hastanede baya eski ve donanımlı, içi gayet temiz. Sancı odaları, yatış yapacağımız odalar gayet iyi. Çamlıca medipol daha yeni ve konforludur kesinlikle ama bence burada önemli olan doktor🤷🏻♀️