Gunel19 kizlar adetimden 9 gun gecti bugun test yaptim ilk 4 dakikada silik ince cizgi cikti,ama adet sancim oluyor diye arada saniyorumki yine adet oluacam ,cok korkuyorum
Sunatasci Gunel19 bende öğrendiğimde çok adet sancısı çekmiştim. Kanda baktır pozitifsede kesin çıkar zaten olabiliyor sanci
Yasemindursun Gunel19 korkma canim bebek oluşuyo onun agrisidir benimde agrilarim vardi adet olcam saniyodum gunum gecikti test yaptim pozitif cikti doktor kontrolumde doktoruma sordum bebek oluşuyo o agri normal dedi
26Merve Merhaba canım bende 7+1 haftalık hamileyim geç döllenme sürpriz bir gebelik benimki ☺️Öğrendiğim günden beri sancim ve kahverengi akıntım oluyor doktor bunların normal olduğunu suanlik problem görünmediğini söyledi sende sıkma canını stres daha çok etkiliyor
Aysenurceb 26Merve allah saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin bişey sorucam benım adetim 3 gün geçti ve kahve rengi akıntı geldi sanırım yerleşme kanaması ama bilmiyorum sizin bu kahve rengi leke tarzı ne kadar sürede geldi ve agrınız varmıydı bende sanki adet olcam gibi agrılarım var ama olmadım
26Merve Aysenurceb 5 hafta falan geldi arkadaşım evet adet ağrısı gibi ağrım çok oldu bazen kasıklarım patlayacak sandım agridan