Allah aşkı için saçma şeyleri cevap atıcağınza bana cevap atın çok acik doktoruma ulaşamıyorum nosu yok hastaneye gitmeme ise çok var 27 haftalık gebeyim bebeğim çok az hareket ediyor tedirginim normalmi yani zaten hareketli bir bebek değildi ama şu son günlerde iyice hareketsiz en son 19 önce dr gittim. Ve annemler corona onlarla temaslıyım ama bende bir belirti yok herşeyim normal sadece bebeğimin hareketi pek yok napmalıyım nolur yardımcı olun