Biz Montessori aldık mutlaka yanında yatarım diye besige sigmaya çalışan eltimi görünce fikrimi değiştirdim hem Montessoriyi ergenligine kadar kullanır. Ama doğduğunda tabiki yanimda yatiririm katlanan bez portatif beşik aldım yatağımın yanına koyarım orda yatar