Merhaba kızlar
Burada bir çok hamile kadın testlerinim resmini buraya atıyor … hamilelik varmı yokmu diye evet sormak o heyecan çok güzel fakat sorun şu kopkoyu bir çizgi var ve diğer çizgi aşırı silik olmasına rağmen herkes de aynı şey var canım hemen test ver … çok silik olsada var arkadaşlar bu heveslendirmekten başka bişi değil biri de yok yazmıyor herkes var yazıyor sonra anne hüsrana uğrayıp üzülüyor… insan şunu yazamazmı canım işte yada nickini söyleyip ben göremedim ama inşallah vardır rabbim umduğunu gönlüne nasip etsin…ben sadece yazmak istedim yani yoksa var demeyin kızlar sonu hüsran olmasın