Sevgili anneler 23+4 günlük hamileyim. Bebeğimin hareketlerini bazen belirgin şekilde hissediyorum.5 dk içinde o kadar çok hareket ediyorki ama bazen de hiç hissetmiyorum. Şuana kadar ki muayenelerimde bir sıkıntı çıkmadı. Bu normal bir süreç mi ne zaman düzene girer