Kızlar geçen hafta gittiğimde(30+2) doktorum oğlum için 1860 gr dedi . “çok iyi beslemişsin”dedi. Şimdi beni biraz korku aldı doğuma kadar çok kilo alırsa nasıl doğurcm ben . Şimdilik normal doğum düşünüyorum . Bu gidişle sezaryen mi olur. Hergün 2 tane muz yiyorum sevdiğim için . Yemeyi kessem mi acaba? En azından muzu yememeliyim diyorum kendimce.