Sedaeker Merhaba arkadaşlar 13 +2 gunluguz doktorumuz günde 8 damla d vitamini verdi . 8 damlayı tek.seferde mi kullanıyorsunuz yoksa 4 ,4 bölerek mi ?
Sinemm35 Sedaeker sağlık ocağı verdi devit 3 günde 9 damla ekmeğe damla dedi en iyi onda çözümleniyir dedi suya damlama çözümleniyor gerekli verimi alamıyoruz dedi doktorum
Attent Sedaeker sensen direk ufak ekmek parçasına 8 damla damlat kulan çünkü suya damlatirsan bardağın yanlarina sıvanıyor vitamin kaşikdada aynı kaşığın üstünde çok kalıyor vitamin ama ekmek de öyle bişey direk
Sedaeker Teşekkürler arkadaşlar ben de ilk seferde öyle kullandım ama emin olamamıştım. O yüzden sormak istedim
yildirimsfamily Hiç ilaç kullanmayan varmı ben multivitamin be Demir kullanıyorum gerek yok dedi ama düzenli kullanmıyorum. Bazıları magnezyum ve d vitamini vermiş bende yok benim gibi olan varmı?
Bilgeenur yildirimsfamily d vitamininiz dusukse kullanin mutlaka magnezyum kullanmadim hic mutivitamin kullaniyorum omega3 de dahil olanlardan
Attent Sinemm35 aynen çok doğru suya damlatiyorsun hemen bardağın yanlarina yapışıyor vitaminler ama ekmek daha faydalı
Bahardas23 Ben 17 haftalık doktora gittim devit 3 magnezyum ve ferrum verdi kullanıyorum hala 22 haftaligiz kullanan varmı aranizda
ssnnmmm Multivitamin D vitamini magnezyum kullanıyorum kan değerlerim iyi diye şimdilik Demir’e başlamadık
Bilgeenur Haftadaym multivitamin d vit kullaniyorm aklima geldikce demire de baslamak lazm degerlerim normaldi ama yine de muhtemelen dusecek diye kullanacagim
zepbjk Sedaeker Tek shot 😎 Bn artk direk ağzıma damlatıp arkasından su içiyorum o kadar alıştık birbirimize
MihricanA Sedaeker Benimki 10 damla suya damlatiyorum ilk kullandığım cok kotu kokuyordu icemiyordum onu doktor baska yazdı rahatladım