Rumeysa_gnc01 valla ben sırtım dik şekilde oturuyorum bir yastık dikliyorum, kafamı ona yaslayarak uyuyorum. Otobüs yolculuğu yapar gibi biraz ya da TV karşısında uyuyakalmis gibi. Sonra geceleri tuvalete kalktikca alt bölge ağrılarım iyice azalınca sağa sola yatisa geçiyorum bacaklarımı hafif karnıma çekerek. Baya ağrılarım oluyor benim de