38+0 ile nişanım gelince 38+1de yani bugün doğurdum. Kızlar sezaryen korkulacak bir şey evet. Sizi bir masa da kesip dikiyorlar. Psikolojik olarak aşırı etkileniyorsunuz. Ama korkmayın. Kuzunuzu görünce hiç bir şey umrunuzda olmuyor.
dün nişanım gelmişti. Doktorum bugün yatış verdi. Epidural spinal anestezi aldım. 11buçukta ameliyata girdim. 12 gibi ameliyattan çıktım. İlk önce sizden kambur durmanızı istiyorlar. Sonra anestezi yapıyorlar. Eğer çok korkuyorsanız ve çok heyecanlıysanız sakinleştirici veriyorlar. Başımda bi hemşire bebeği çıkarttı hoca dedi. Sonra bi kuzumun sesini duydum. Dünya durdu. O ağladı ben ağladım. Gözümü bi an olsun ayıramadım ondan. Hemen orda temizlediler, aşılarını yaptılar, giydirdiler. O sırada doktorum rahmimi temizledi ve yaramı yapıştırdı. Yarım saatcik sürdü. Odaya gelene kadar kuzuma bakıp ağladım. Bu saate kadar ayaklarımı hissetmiyordum. 3-4 saatte bir epidural vurdular. Az önce ayağa kalktım. Biraz zor oldu elbette. Kuzumu da güzel güzel doyurdum şükür. Emmiyor sürekli uyuyor diye endişelenmeyin. Karnınızdaki uyku düzeni neyse doğunca da o oluyor sanırım 😅 ufak tefek ağrılarım var. Ama geçiyor.
*mutlaka çantanızda rezene çayı bulundurun.
*bir ufak emzik bulundurun
*ne olur ne olmaz diye mama bulundurun (hipp organik mama aldım ben)