Rabiacengiz Zeynel12 ben 17. Haftada kımıldamalarını 19. Haftada tekmelerini hissettim kızım çok hareketli diye bide kilo almadım diye çok rahat hissediyorum erken degil yani 🤣🤣 33 haftalıgım şuan içeride kendine futbol sahası kurmuş gbi 🤦🤦🤦
Srhtzlyh Zeynel12 erken değil canım ben 16 haftalıkken hissetmeye başlamıştım 20 haftalıkken dediğin gibi kıpır kıpırdı. Şimdi 31+3 olduk yine kıpır kıpır ama güçlendi canımı yakıyor birazcık🤭
Elfyldz Bende 20 haftaligim ve cok hareketli tekme atar gibi vuruslar yapiyor 18 haftalikta ilk hareketlerini hissettim 20 de daha guclulerini 😊😍
EB1661 Zeynel12 yoo tam olması gereken vakit zaten o ben ilk hissettimde karnım delincek diye korkmuştum hatta tam 20 haftasındaydı millete bakma onların herşey hakkında bi fikri var zaten saolsunlar. Bende 20sine kadar hissetmedim herkez yadırgıyodu saçmalama falan diye korkuyodum yani 20den sonrada maşallahı var kuzumun
Sinemm35 Zeynel12 Ben 18 haftada hissetmeye başladım 19 haftada daha düzenli oldu şimdi 23 haftadayiz seslenip oksadigimda hemen tekme atıyor maşallah 😍
1maviyol Gayet normal, bende 16 dan beri çok güzel hissediyorum, çok güçlü vuruyor artık, mutlu oluyorum hareket ettikçe 🤗
Rabiacengiz Zeynel12 az ama alamadım ben kilo verdim aksine kötü geçirdim hasta gbiyim sürekli yiyemiyorum içemiyorum
SweetDream Zeynel12 ay acaba nisan mı olacak ya nisan ayında olsun çok istiyorum 🥰 size kaç nisan dedi doktorunuz?