Aysenurceb umudunu kırmak istemem yaşadığım için söylüyorum çünkü umitlenio hayal kırıklığına uğramayı çok iyi bilirim 10 ay boyunca hep test yaptım adet öncesi bi kaç gün kala kahverengi leke de geldi 1 2 defa bende hamilelik lekesi sandım değildi hamile kaldığımda hiç adet öncesi öyle bi leke gelmedi düşük riskim olup direk kan geldi çok şükür atlattık inşallah rabbim hem sana hemde anne olmak isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin test yap eczaneden erken gebelik testi al kesin sonuç çıkıyor orda