GzdeSevinSeyhan Merhaba hamileliğimin 30. Haftasındayım.Göbek deliğim kıpkırmızı ve akıntı var iltihap gibi 🙁 Aynı durumu yaşayan, doktoruna soran veya bu durumdan tedavi gören var mı? Teşekkürler.