Hly10 canım ben de 16 haftayım . 1 hafta önce bildiğin sıvı şekilde akti ıslandı iç çamaşırım dr a da gitmedim henüz. Tekrar olursa giderim dedim. Ben hala sabahları çok öğürüyorum o zaman bile kıvamlı olan sıvı çok geliyor inşallah kotu bir şey olmuyordur