brcbr ayy sizi gördüm iyiki ben hamile değilim kayıp yaşadım 3 kere de hamile olmadigim zaman bile sağ üst arka disim var büyük kopekdisi derler o işte kanıyor onu gebe kalmadan çektirmek mi gerek acaba hergun dişlerini fırçalayan ben nasıl oldu anlamadım sanki aralık var bide etten ayrilioms gbi hafif gebeliklerde aspirk ve kan sulandırıcı kullaniorum mecbur ve o zmn dahada bir etkilesimegirio ve sürekli kan tukuruom hamile degjmk ama bi kaç aydır gene kokusunu hissediorm tukuruom oluyor isgence oluo hiç öle.sorunum yoktu bu sene bole oluo bide altta da ici bomboş keskin kenarlı disim var oda çürük onuda çektirmek grk snrm.hayat boyu dis sorunu yasiorum bu sene de kanama olayı cıktı başına eskiden çürük cektiriorm sol.tarafimhep boş çekildi bekarken kosedekiler🤦♀️