Gizemtsn1 babysevgi sız hep karşıma çıkıyordunuz 38+4 um sanırım aynıydık göremeyince doğurdunuz mu diye düşündüm durumlar nedir 😀
babysevgi Gizemtsn1 38+2 yim bende :) hala doğuramadım . Biraz sonra 3 olucaz inşallah ama cok kasılyor bgn ve sürekli wc deyim ama hiç enerjimm yok bu yüzden yine doğurabilceğimi sanmıyorm😂😂😂
Gizemtsn1 babysevgi bende normal doğum çok istiyorum ama çatı uygun değilmiş bebek hala kanalda degilmis doktor haftaya gel dedi yine bakacakmış hayırlısı olsun sağlıkla kucağımiza alalım inşallah:))
babysevgi Gizemtsn1 bnmde uygun değilmiş gecen hafta baktı bu haftada bakıldı baska doktor görüşüde al dedi bakalım ben hala beklıyorum😂😂