Dygclk51 Ghmmmm bende hsg çekiminden sonra hamile kaldım ama internette de okumuştum hsg çekilirken tüm kanallar açıldığı için hamile kalmak daha kolaylaşır diye.sende 10gün geciktiysen bi test yap
Mervee33 Dygclk51 benimde tüplerim kapalıymış açıldı 4 gün oldu çekeli bana da çok dua edin yA 2 yıldır evliyim
Mervee33 Ubannesi mattan şimdiye 5 gün nasıl oluyor birde 3 Mart doğum günüm ay keşke bende doğum günüme hamile olarak girsem😻🌸
Ubannesi Mervee33 benimde 3 mart dogum günümdü 🥰🤲🏻 26 ocak son adet tarıhım canım 41+2 günlükken dogum yaptım 5 günlük anneyim 10 kasımda dogdu oğlum
Kkubraaa Ben hsg çektirdiğim ay 41. Gunde adet oldum canim ondan sonraki ayda hamile kaldim cok şükür rabbim sanada nasip etsin insallah
Livanur_65 SenemAlmasulu tüpler açıksa insallah tutar ben tek tüple 7 sonra hamile kaldım flmi çektim