Kızlar 27. Haftamdayim. Sırt üstü yatmanın zararlı olduğunu en sağlıklısınn sol tarafa yatmak oldugunu okudum duydum hep ve başından beri kendimi sol tarafa yatmaya alistirdim. Ama sağa veya sola yatınca inanilmaz sırt ve bel ağrısı yaşıyorum en rahat sırt üstü yatıyorum buna bir cozum var mı sola yatmak saglikliysa neden ağrım oluyor anlamadım 🤦