Merhaba arkadaşlar.Başlıkta belirttiğim gibi öğünleri atlamadan yemeğe çalışıyorum mide bulantısı hapımdan mı diper kullandığım 12 ilaç yüzünden mi(sağlık sorunlarından dolayı) bilemedim iştahım azaldı sadece akşam yemeğini iştahla yiyorum kahvaltı yumurta bazen yiyorum çoğu zaman tiksinti geliyor kusacak gibi oluyorum zorluyorum olmuyor kahvaltım hamur vs genelde biliyorum sağlıksız ancak bu bebeğe zarar verir mi çok korkuyorum kendim de çok kilo alamadım zaten bu süreçte en son gelişimi güzel dedi ama yine de insan rahat edemiyor