Merhaba anneler birsey sormak istiyorum bu benim 2. Gebeligim oglum 2 yaşında simdi 6+5 hamileyim ben oğlumda hic ama hoc bir belirti yaşamadım bel ağrısı dışında
Ilk ay kese çevresinde kanama vs. Vardi gec döllenme vardi hamd olsun bir sıkıntı olmadı sağlıkla yavrumj kucağıma aldım..
Anladim her gebelik farklıymış simdi bu gebeligimde ara ara kasik agrisi çekiyorum bide ayni ilk gebelikdeki gibi deli gibi bel ağrısı peki ilkinde yaşamadığım için tabi bunda acaba olurmu diye geliyor aklıma
Sag tarafımda yani sag boşlukta ara da mesela bazen d9grulurken veya ayiptie söylemesi tuvaletten ayağa kalkarken gibi bi an sanki kramp gibi anlık sanci girip çıkıyor bunlar normalmi 10 gün once gittiğimde karnim ara ara agriyor demiştim doktora normal canim demisti keseyi görmüştük bebegide hamd olsun bir sknti yok gayet güzel demisti doktor her hangi bi leke kanama vs. Baska bir sıkıntım yok ilk gebeligimdede yok tu hamd olsun ama bunda oyle ara ara ağrılar hissedince birde sizlere sormak istedim olabiliyormu bu ağrılar?
Simdiden cevb veren herkese çok teşekkür ederim rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip eylesin insallah 🤲😊