LamRa tadında birsey yoksa birsey olmaz bacım yiyebilirsin ama kavonuxu değiştirirdim yerinde olsam. Ayrıca pekmezle yoğurtla çok güzel ikili m. Yoğurta alışmak için bu şekilde başlayabilirsin. Reçellede yiyebilirsin. Bir daha kine içine muz dogra mesela. Yavaş yavaş içine attığın malzemeyi azaltarak sadrye alışırsın. afiyet olsun ☺️