Rabiis 12+4 haftalığız. Grip oldum acil önerilerinizi bekliyorum 😢 çok halsizim burun akıntım var turşu suyu içsem diyorumm ve ya başka bı öneri 😢😢
Hamileanne Rabiis ben korona oldum bir ay sonra kanıma pıhtı attı ondan sonrada zatürre oldum şimdide kanamalarım ve sancım var 20. haftamdayım ben ölmediysem sana biley olmaz bi gripten biraz güçlü olun ya grip yani peh
Gulsen4224 Rabiis cnm C vitamini tüket nane limon ıhlamur bal bunları iç eğer boğaz agrın varsa bala limon iki üç damla macun gibi ye 2 kaşık şifa olsun benimde gözüm burnum aktı acile gittim prol serum takıldı ertesi gün akıntı yok geçmezse dene 🌹
koala06 Rabiis Limonu ikiye kes iç kısmıyla ayak tabanlarına masaj yap sonra havlulu çorap giyip uyursan 1 2 güne birşeyin kalmaz çok iyi geliyor geçmiş olsn 🤗
Serifeisitmir Rabiis canım bende gribin boğaz agrım ve öksürüğün varsa pekmez kaynat iç ama fazla değil yarim çay bardağı kadar kesiyor hemen
Gulsen4224 Hamileanne cnm seninki de zor olmuş ama bir grip diyip geçme hamile ilaç kullanamıyor gerçeğin bir zorluğu var rabbim bütün cümle aleme şifa versin inşallah 🤲🏻
Rabiis Gulsen4224 Teşekkür ederim canım ilk hamileliğim acemiyim ne yapacağımı bilemedim internette her türlü şey yazıyor bilemiyorum ki hangisi doğru burdan tecrübeli annelerden öğrenmeye çalışıyorum işte ☺️
Hamileanne Rabiis yok canım bu yaşadığım ağrıların yanında grip hiç bişey geliyor ondan Allah şifa versin size
Gulsen4224 Rabiis anlıyorum cnm annelerimiz sağolsun bilgilendiriyorlar 🥰 başından geçenler anlıyor gerçekten Bilgi ediniyoruz rabbim herkesin gönlüne göre versin 🥰geçmiş olsun inşallah 🤲🏻🌹
Glssn Rabiis canim oncelikle geçmis olsun corba ic ihlamur kaynat bal koy icine ic meyve c vitamini tüket cok kotu olursan doktorunla görüş bi serum takar hemem toparlarsın
Rabiis Glssn Hastaneye gidince direk parol serum yapıyolar hiç bı faydası olmuyo dediler evde kendim bişeyler yapmaya çalışcam artık 😔