yavuzmom Burun akıntısı yaşayarak covid olduğunu öğrenen var mı acaba? Ben sürekli evdeyim. Boğazım kaşınıyordu bı kaç gündür ama faranjitim var ona yordum. Bugünde birden burun akıntım olmaya başladı. 16 haftalık hamileyim haftaici kontrolüm var korkuyorum ama ihtimalde vermek istemiyorum burun akıntısı belirti mıdır?
alkilic yavuzmom burun akıntısı tek başına belirti midir bilmem ama bende burun tıkanıklığı bundan sebep akıntı oldu grip gibi sesim de gitti kalınlaştı falan
Sumeyyeyucel yavuzmom benim esimin ilk belirtisi burun akintisiydi. Onun dısında hic birseyi olmadigi icin bi kac gun kendimizi gozledik. Bi kac gun sonra atesi cikti o gun hemen test verdik ve malesef pozitif cikti. Su donemde havalar cok soguk usutme ihtimalimiz de var grip ya da nezle olduk sanabiliyoruz ama covidde de belirtiler cok cok farkli. Ayirt edebilmenin tek cozumu test yaptirmak malesef.
yavuzmom alkilic Yine burada okuduğum bir postta bir hemsire burun akıntısı var ise korkmayın demişti ama bilmiyorum mutasyona uğradığınıda duyuyoruz. Haftaici kontrolüm olmasa bu kadar endiselenmem aslında ama. Sanırım virüslü değilsem bile grip oldum c vitamini almakta fayda var
yavuzmom alkilic Boğazımin sağ tarafinda kaşıntı gibi bı şey var ağrı değil ama zaten faranjitim var ara ara yoklar ona yordum onuda istemsiz.
alkilic yavuzmom covidle ilgili olduğunu zannetmiyorum pozitif biriyle temas ettiniz mi yada evde pozitif biri varmı bilemem ama bende eşim pozitifti ayırdığımız halde ondan 3 gün sonra belirtiler başladı en büyük belirti de halsizlikti sonra burun tıkanıklığı burun akıntısı sürekli hapşırma ara ara ateş gribim sandım sesim falanda gidince ama covidmişim.
yavuzmom alkilic Kimseyle görüşmüyoruz ama eşim ise gidiyor mecburen o gayet zinde Allah a şükür. Kendimi rahatlamak için bi sebep arıyorum. Çok teşekkür ederim yanıtınız için. Allah tekrar yaşatmasın
yavuzmom Sumeyyeyucel Teşekkür ederim uyarınız için. Bende bı kaç gün beklicem ki zaten covidlide olsam bı şey kullanamacagim için evde c vitamini takviyesi ile devam etmeyi düşünüyorum
Sumeyyeyucel yavuzmom evet covid olmasak bile bol c vitamini, d vitamini, çinko bunlar bağışıklığımızı güçlendirir ben iyi ki önceden beri kullanıyormuşum dedim. Şükür iyi atlatıyoruz.
melike14 Benimde geçen hafta aniden burun akıntım boğaz hassasiyetim başladı canım. Covid oldum diye kendi kendimi yedim ⅘ gün eşim sağlık çalışanı çünkü. Çok şükür burun akıntısı dışında hiçbir şikayetim olmayınca nezle olduğumu anladım bugün 7.gün çok az kaldı burun akıntım toparladım bol C vitamini meyve ıhlamur limon çayı ile
yavuzmom melike14 Birazda psikolojik galiba ya aniden baslayinca korktum bazen boğazım gayet iyi bazen inanılmaz bir kaşıntı. Havadan nem kapar olduk 🤦
Yenigebe9 Ay hiç korkmayın birkaç gün önce geçirdim bogazim giciklandi bir burnum aktı ah 😂 sıcak suya bal limon yaptım, ara ara bal yedim, ve bol limonlu tavuk suyu.normal gripten korkar olduk, geçer birkaç güne
yavuzmom Yenigebe9 Valla ya artık havadan nem kapar olduk. Evden çıkmıyorum daha ne yapabilirim ki ot gibi yaşıyoruz. Allah bu Çinlileri nasıl bilirse öyle yapsın artık bize saldılar günlerini gün ediyolar 😂