26+6 haftalık hamileyim bugün saat 4 buçuk beş gibi sağ kasığımdan ufak bi sancı girdi 15 dk sonra falan geçti ama bu seferde göbek deliğinden vajinaya kadar sanki içerden birşeyler çekiliyor gibi oldu ne doğrulabildim ne oturabildim bi 15 dk sonra falan ağrı bu sefer sol kasığa vurdu ama göbek deliği kısmındaki olay hala devam etmekte bu arada göbek deliğim doğuştan dışa dönük göbek fıtığı değilim ama yanlış kesim sonucu dışa dönük kaynamış var mı böyle birşey yaşayan aramızda?