Meltem134 17 haftalık hamileyim ve son bir aydır çok yoğun baş ağrısı çekiyorum,tansiyonunu olcturdum sorun yok,var mı aynı sorunu yaşayan?
BernaUludag78 Meltem134 14 haftalık hamileyim. 1 haftadır dinmek bilmeyen bir baş ağrım vardı. Migrenim de var. Hemşire olan bir akrabamız mentol taşını önerdi. 2 gündür kullanıyorum. Başım ağrımıyor inşallah ağrımaz. Geçmiş olsun
glnzem Meltem134 ay bende 10 haftalık hamileyim son bir haftadır sürekli başım ağrıyor ve geçmek bilmiyor parol alıyorum oda fayda etmiyor.
Meltem134 BernaUludag78 ilk defa duyuyorum mentol taşını,benim doktorum da parol verdi ama ilaca alışmak istemedigimden acı çekiyorum 😔
BernaUludag78 Meltem134 Parol banada verdi. Hiç bir işe yaramadı boşuna kullandım. Bıraktım bir işe yaramayınca. Başım o kadar çok ağrıyordu ki duvara kafa atasım geliyordu. 2 gündür iyiyim şükür. Denemeni tavsiye ederim 15tl civarıydı.
LeylaPiriyeva canim benimde çok kötü baş ağrim var dünden beri.Kafami indirip kaldira bilmiyorum.bence hormon deyişikliğindendi amma yinede doktoruna sor.inşallah keçib gider🌸
Nesrin15 Kızlar bende de migren vardı 17.haftaya kadar neler çektim bı ben bide Allah biliyor ama çaresi yok benimki 17 hafta bitince oda bitti şuan çok iyiyim hem migren hem hamilelik hormonları olunca maf ediyor insanı mr bile cektrdim doktor dedi hamile oldugun için hicbisey yapamıyorum