Selin59 Edakoc 37+1 canım 25 kasıma sezaryen günü aldık ❤️2700 kiloyuz doktorumuz biraz az dedi moralimiz çok bozuk 🥺
Papatya002 Selin59 benim bebeğimde 35 haftalıkken 2500 kiloydu doktorum sürekli havuç tahin hurma et tavuk yememi söyledi öyle yaptım 37 haftalıkken gittiğim de 3200 olmustu çok şükür 🤲🏻
turansmom1 Selin59 37+6da 23 gün önce 2850 kiloydu bebeğim moralini bozma cok da sağliklı doğdu suan yanımda uyuyor miniğim☺
duygufd Edakoc Bende 37+2 yim. Son hafta iyice ağırlaştım.Yürümek bile zor gelmeye başladı😢😢23 Kasım a gün aldık. Heyecandan ağrıdan doğru dürüst uyuyamıyorum bile😃
phdmom Edakoc 18 kasımda yatışım yapılacak önce normal olmazsa sezaryen denenecek. Çok korkuyorum ama bebeğin başı bayağı aşağıda doktor çok baskı yapar bu şekilde hissediyor musun dedi hissetmek ne kelime yürüyemiyorum bile 🤯
emine86 phdmom bebeğin başı baya aşağıda olduğu için mi yetiş verdi canım ya bende 20 kasım istedim 25 kasımdan sonra gün vereceğim dedi 37 haftaligim bana erken dedi de
Buketars 23 kasıma gün aldık heyecanla bekliyoruz oğlumuzu ama baya ağırlaştım ağrılarım var hayırlısıyla bi gününü bekleseydi 🙏🏻❤️
Minnos-54 Sezaryani kendiniz mi istediniz kizlar bende 37 +4 um ama daha cati muanesini bile haftaya yapacak
Buketars Minnos-54 ben ilk oğlumda ters geldiği için sezeryan olmuştu bunuda kendim istedim canım buarada estetik dikiş olmuştum ilk doğumda 5.5yıl geçtiği için 2. Sini kendiniz karar verebiliyormuşuz