Merhaba iyi akşamlar hanımlar 🙏🏻☺️
adetimden bir gün önce test yaptım silik bir çizgi çıktı kan verdim ertesi gün beta hcg 43 1 gün sonra tekrar istedi aile hekimim 100 çıktı sizce bu normal bir artışmı doktor beni korkutuyor şüpheli dedi pazartesi tekrar kan istedi ne yapacagımı bilmiyorum ilk gebeliğim çünkü 🤷🏻♀️ Birde bu sıralar herşeye ağlıyorum aşırı derecede bebek bu durumdan etkilenir mi ?