Yarenimm Iyi aksamlar kizlar hangi magnezyum ilacini kullaniyorsunuz ben magvital kullanıyorum ama cok ekşi limonlu değiştirmeyi düşünüyorum
Hira Yarenimm bende magvital kullanıyorum. 😋 efermag vermişti bende onu hiç beğenmedim magvital hosuma gitti
Smyd Yarenimm Ben de Magvital kullanıyorum. İlk baş sevinmiştim tadı sandığımdan daha lezzetli diye ama ekşi gerçekten.😄
Hira Cnhem magositi günde kac tane iciyosun cnm bide hap gibi mi yutuyosun? Doktor ondan da vermişti eczacı üzerine 1 adet suda yazmıs bende hiç kullanmadım onu o zaman
Berkaysmom Magvital kullaniyorum tadi limonlu su gibi bizim oglan bayiliyo tadina tepinip duruyo icince 😊
Cnhem Yarenimm valla ücret olarak ne kadar bilmiyorum diğer ilaçlarımla birlikte alıyorum SGK dam karşılanıyor yarışa YÖK nötr bir ilaç normal bir ağrı kesicinden farklı değil tadı