Gizemela Arkadaşlar bebeğim sanki hareket etmiyor eskiye göre bu haftalarda normalmi , yoksa şimdi acile gidip nstye bağlansammı , karnımın bir köşesinde toplanıyor ama dönme yok çok az hareket ediyor
phdmom Gizemela ben de 37deyim 35ten beri öyle. Nstye giriyorum 3 günde bir normal çıkıyor. Eskisi gibi çılgınca olmuyor hareketler hep korkuyordum ama doktor bütün hareketlerini hissetmezsin zaten dedi. İçiniz rahat edecekse bi gidin bence ama sanki normal gibi benimkinin de çok azalıp yavaşladı hareketleri
Rmysa_ylmaz91 Gizemela canım cok normal ya bende 12 gün kaldı 36 37 den beri eskiyr nazaran az haraket ediyo ama orda sıkışıyo o artık normal pozisyon almaya calısıyor suyu azalıyor korkma bişey olmaz hem doktorlar diyo 24 saatte 10 12 defa oynaması yeterlii korkma bebeğide strese sokma 😊
62fatma Git canım az kalmış zaten benimkide toplanıyo ama geri düzelirken hareket ediyor tekme şeklinde korkuyorum bazen 34+4 üm
Busrabdullah_123 betul2009_ aynen canım yerleri daraldığı için zavallıların hareketlwride kisitlaniyor tekneden çok artık baskı hissettiriyor
Eliff66 Gizemela 36+ 5 benim oyle canim Çok az hareketleri sağlık ocağına ebeye sordum artik büyüdüğü için yeri daraldı elini kolunu rahat oynatmaz dedi