Duyguork İki gündür sabaha doğru hafif sancılar giriyor geçiyor normal mi az öncede sol kasıgıma bi sancı girdi
Mhtpttr Duyguork merhaba kızlar bende 34 haftalık hamileyim korkulacak birşey yok çünkü doktorum yalancı sancıların olabilir dedi ve en son gittiğimde rahmimle doğum kanalı arası normal olduğunu söyledi yalancı sancılarda doğuma hazırlık olduğu içni oluyor dedi rabbim tüm hamilelerimize güzel sağlıklı doğumlar nasip etsin 🙏🏻☺️
Aynurr16 Duyguork çok ayakta kalınca vajinama baskı oluyo çok benimde geceleri uyuyamıyorum sağ sol boşluk yerlerim bel kemiğim ağrıyo allahtan sık değil de içim rahat bide hareketler azaldı sanki yavaş yavaş az ama sert oluyo sizdede öylemi bende 34. Haftadayım
AysuMine Duyguork Bebeğinde toplanma falanda oluyor mu canım yada adet ağrısı gibi hafif ağrılar? Bende 34 haftadayım dün nstye girdim hafif sancılarım çıktı
2020ARALIK Bendede oluyor dün gece 4 kere oldu aralıklarla sol kasık ve bele girdi ağrı kısa süreli oldu geçti 34+2 yim
Duyguork @Aisenur aynen kaşık kemiklerim ağrıyor erken doğum olur diye korkuyorum sancılar normal mi acaba
Aisenur Duyguork bende dogurcam sanıyorum valla korkuyorum hastaneye de gitmek istemiyorum ama sırtım çok ağrıyor bacaklarımin ağrısından yatamıyorum kraptan daha beter bi ağrı
Duyguork @Aisenur bizim gibi olan var mı acaba başka yaşancı sancılar mı normal mi bugünlerde sık oluyor kasık ve bel ağrıları bende çok korkuyorum erken olmasından
Myminik 34 haftalik olduk bizde. Ayaga kalkinca kasigimda agrilar oluyo, bide bebek sanki duşucekmis gibi his, sanki dokunuyo oraya
Seymacvk 35+2yim ayakta durunca bebek alttan kayıp çıkacakmış gibi bir his bende de oluyor. Kasıklarımda da eşit oranda baskı oluyor o an. Doktoruma söyledim 2 hafta iş yapma yat dedi erken doğum riski olabilir dedi. Bir de bol su içmemi söyledi. Siz de dikkat edin
Mhtpttr Seymacvk doğum kanalı ile rahimin arasında sayı olarak 20nin aşağısı olmaması lazım öyle bir risk mi var sizde kanala mı girmiş doktor erken doğum tanısı koymuş ya doktor size merak ettim
Seymacvk Mhtpttr Benim marjinal plasenta, rahim ağzını tam kapatmıyor ama kanama yaşadım. Bir de çok hareketliyim hamile değilmiş gibi eğilip bükülüyorum çok. Doktorumda bildiği için bunu kahramanlık yapma 2 hafta yat dedi 😀
Z-anestezist 33 haftalığım bende sancı mı bilmiyorum ama arada karın ağrım oluyor bel sırt ağırlarımda oluyor ne tarafa yatıcam bilemiyorum bazen birde vajinada baskı ağrı yaşıyorum ben kemik ağrısı gibi sanırım vücut kendini hazırlıyor doğuma
Duyguork @AysuMine evet toplanma da oluyor hafif ağrılarda var gündüz olmuyor gece oluyor normal mi bilemedim
AysuMine Duyguork Ben nstye girdim sancı çıktı doktorum test istedi idrar ve kan enfeksiyon kaynaklı olabilir diye normaldir ama yine de bi nstye gir bence
Duyguork @Aynurr16 evet hareketleri azaldı kasık kemiklerimde de ağrı var rahatça yürüyemiyorum artık