Kızlar bi akıl verin deli olcam aşilamanın 12 catlatma iğnesi 13. Gün kan testi yaptırdım birazdan çıkar sonucun adete 6 gün var 2 gündür çok şiddetli gaz ve adet sancısı gibi bel ve karin agrisi çekiyorum bugün itibariyle uyku bastırıyor gözünü acamiyorum meraktan catliycam testte varsa şimdi cikarmi cokmu erken yaptırdım nolur fikir verin