Defneliigunler1 daha çok küçükmüş ☺️ Doktorunuzla bir görüşün ama ilk 3 ay sanırım işlem yapılmıyordu.Sonrasında da doktorunuzdan izin kağıdı alıp yaptırabiliyorsunuz.
Çok ağrınız varsa doktorlar hamilelikte parol ya da minoset veriyorlar.Ama doktorunuzla konuşmadan işlem yaptırmayın ve ilaç kullanmayın.Ağrınız hafifse , ağrıyan diş üzerine karanfil de koyabilirsiniz.Çok çok geçmiş olsun