Arkadaşlar merhaba 4 aydır korunmuyordum 2. Gebelik için geçen ay adet oldum ve bu ay günüm geçti Geçen ay idrar testi Yapmıştım ve tek çizgi çıkmıştı dün tekrar yapınca çift çizgi çıktı. Zaten 4 Aydır gebelik istediğim için sürekli idrar testi yapıyordum. Dün pozitif çıkınca gebe olduğumu anladım ama haftamı nasıl öğreneceğim ben şimdi geçen ay hamile olup üstüne adet de olmuş olabilirim bu ay da tutmuş olabilir?